Contact

Drepturi principale in temeiul Ordonantei Guvernului nr. 2/2018  

   - Calatorii vor primi toate informatiile esentiale privind pachetul anterior incheierii contractului privind pachetul de servicii de calatorie.  
   - Exista intotdeauna cel putin un comerciant care raspunde pentru executarea corespunzatoare a tuturor serviciilor de calatorie incluse in contract.  
   - Calatorilor li se pune la dispozitie un numar de telefon de urgenta sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legatura cu agentia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.  
   - Calatorii pot transfera pachetul unei alte persoane, in urma unei instiintari efectuate in mod rezonabil si eventual a platii unor costuri suplimentare.  
   - Pretul pachetului poate fi marit numai daca cresc costurile specifice (de exemplu, preturile carburantilor) si daca acest lucru este prevazut in mod expres in contract, si in orice caz nu mai tarziu de 20 de zile inainte de inceperea executarii pachetului. In cazul in care cresterea pretului este mai mare de 8% din pretul pachetului, calatorul poate inceta contractul. In cazul in care agentia de turism organizatoare isi rezerva dreptul de a creste pretul, calatorul are dreptul la o reducere de pret daca apare o scadere a costurilor relevante.  
   - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare si pot obtine rambursarea integrala a oricaror plati in cazul in care oricare dintre elementele esentiale ale pachetului, altul decat pretul, s-a modificat in mod semnificativ. In cazul in care, inainte de inceperea executarii pachetului, comerciantul raspunzator de pachet anuleaza pachetul, calatorii au dreptul la rambursare si, dupa caz, la o despagubire.  
   - Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, inainte de inceperea executarii pachetului, in circumstante exceptionale, de exemplu in cazul unor probleme grave de securitate la destinatie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.  
   - In plus, calatorii au posibilitatea de a inceta contractul in orice moment inainte de inceperea executarii pachetului, in schimbul achitarii unei penalitati de incetare adecvata si justificabila.  
   - In cazul in care, dupa inceperea executarii pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite calatorului servicii alternative corespunzatoare, fara a implica plata unor costuri suplimentare. Calatorii pot inceta contractul fara plata unei penalitati de incetare, in cazul in care serviciile nu sunt executate in conformitate cu contractul si acest fapt afecteaza in mod substantial executarea pachetului, iar agentia de turism organizatoare nu remediaza problema.  
   - Calatorii au de asemenea dreptul la o reducere a pretului si/sau la plata unor despagubiri pentru daune in cazul in care serviciile de calatorie nu sunt executate sau sunt executate in mod necorespunzator.  
   - Agentia de turism organizatoare trebuie sa ofere asistenta in cazul in care calatorul se afla in dificultate.  
   In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa, platile vor fi rambursate. In cazul in care agentia de turism organizatoare intra in insolventa dupa inceperea executarii pachetului, iar transportul este inclus in pachet, repatrierea calatorilor este garantata. Touring Europabus Romania SRL a contractat protectia in caz de insolventa cu Generali Romania Asigurare Reasigurare SA. Calatorii pot contacta Generali Romania Asigurare Reasigurare SA, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Gheorghe Polizu nr. 58-60, telefon 021/312.36.35, fax 021/312.37.20, email [email protected] sau, dupa caz, autoritatea competenta, in cazul in care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolventei Touring Europabus Romania SRL.     In sensul prezentului formular prin agentie de turism organizatoare se intelege agentia de turism organizatoare stabilita pe teritoriul Romaniei sau agentia de turism intermediara stabilita pe teritoriul Romaniei, care cumpara in mod direct pachete de la o agentie de turism organizatoare care nu este stabilita in Romania, dupa caz, conform art. 14 din Ordonanta Guvernului nr. 2/2018.  
    In cazul prevederilor referitoare la insolventa, agentia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din Romania, dupa caz.  

    Site-ul internet pe care este accesibila Ordonanta Guvernului nr. 2/2018 https://www.anat.ro/wp-content/uploads/2018/08/OG-2_2018.pdf.

 

 

Intra in cont
Logheaza-te cat mai usor:
Beneficiile Contului meu:
  • Vizualizezi statusul ultimei comenzi
  • Istoricul comenzilor tale
  • Poti completa preferintele tale pentru vacante
  • Poti descarca documentele de calatorie si cele de facturare
  • Iti poti modifica datele de facturare
Cont nou
Logheaza-te cat mai usor:
Inregistrandu-te vei avea acces la sectiunea Contul meu:
  • Vizualizezi statusul ultimei comenzi
  • Istoricul comenzilor tale
  • Poti completa preferintele tale pentru vacante
  • Poti descarca documentele de calatorie si cele de facturare
  • Iti poti modifica datele de facturare
Ai uitat parola?
Pentru a primi o noua parola, te rugam sa introduci adresa de e-mail cu care a fost creat contul tau.
La adresa mentionata a fost trimis un email cu instructiunile de resetare a parolei
Important!
Veti primi un email cu instructiuni pentru resetarea parolei. Verificati cu atentie causa de email, inclusiv in dosarele Spam / Junk
Cont agentii
Bine ai venit in lumea TUI TravelCenter.
Suntem bucurosi sa te avem alaturi ca partener si nerabdatori de a planifica vacantele clientilor nostri comuni.
Nu ai cont?
In cazul in care nu esti inca partenerul nostru, te rugam iei legatura cu unul dintre reprezentantii companiei noastre.
Datele noastre de contact sunt:
SUS